ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

27 April 2006

الو؟



در اتاقی پوشیده با پنبه
که پنجره اش بسته است
درها بسته است
کف بسته است
سقف و دیوار و دیوار و دیوار و دیوار آن بسته است
...


بیژن نجدی


تلفن زنگ می خورد

خواهر: جوجی .. ، جوجی .. ، تلفن و بردار
مادر: لیلا، کجایی؟ تلفن یه ساعته داره زنگ می زنه
من: سلام
پشت خط: لیلیاااا ، چه هواییه
من: آره ، خیلی خوبه
پشت خط: می آی بریم قدم بزنیم؟ بریم ساعی؟
من: نه، .. درس دارم
پشت خط: از من ناراحتی؟ من واقعن متاسفم. واقعن
من: نه ، می دونم ، عیبی نداره
پشت خط: حالت خوبه؟
من: آره
پشت خط: واقعن خوبی؟
من: واقعن
پشت خط: درس داری؟
من: آره ، فوکو
پشت خط: گفته بودی. لیلیا.. دلم برات تنگ شده
من: منم همین طور
...

تلفن زنگ می خورد(یا زنگ می زند

مادر: لیلا
خواهر: بیچاره لیلا... .کوشی جوجی؟ من برداشتم. سپیده ست . با تو کار داره
من: سلام عزیزم
سپیده: سلام. چطوری؟ خوبی؟
من: مرسی عزیزم. تو خوبی؟ چه خبر؟
سپیده: بد نیست. بابا داره می ره بیرون، گفتم اگه کاری نداری ماشین و بردارم وبیام دنبالت بریم بیرون بگردیم
من: مرسی عزیزم.( با مِن مِن ) من درس دارم
سپیده: اِ ، باشه. منم مثلن کنکور دارم
من: ببخشید عزیزم. یه وقت دیگه می ریم. باشه؟ می خوای بیای اینجا؟
سپیده: نه، مرسی، یه روز دیگه
...


باز هم صدای تلفن( تلفن همراه

خواهر: امروز چقدر طرفدار داری
من: همیشه همین طوره
خواهر: هه هه هه. مغرور
من: (ملتمسانه) جواب می دی هلیا؟
خواهر: با تو کار داره. تو که داری نقاشی می کشی. ببینم، این کیه؟ عجب آدمی هستی
من: چه آدمی؟
( خودم می دانم خیلی بی رحم و خود رای و ابلهم )
خواهر: خودت می دونی. جواب نده. این کیه کشیدی؟

7 Comments:

At Friday, April 28, 2006 10:39:00 AM , Anonymous Anonymous said...

این کیه کشیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

 
At Friday, April 28, 2006 1:42:00 PM , Blogger ماه کولی said...

کدوم؟ اینو می گی؟
هیچکی، میشل

 
At Friday, April 28, 2006 4:20:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ey bi rahme khod ray!!

 
At Friday, April 28, 2006 9:27:00 PM , Anonymous Anonymous said...

من هم خوابم نبرد....گهواره ات تا صبح قیز قیز می کرد

 
At Sunday, April 30, 2006 11:36:00 AM , Anonymous Anonymous said...

سی ا و ..

 
At Thursday, June 08, 2006 4:27:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

 
At Saturday, July 22, 2006 9:05:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home