ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

04 April 2006

حلزونی



روزی درماه های پیش، توی یکی از این روزنوشته ها، حضوری و تلفنی به چند نفر از شما، وعده داده بودم نقاشی ها و کارهای حیطه ی هنرهای تجسمی ام را هم بگذارم اینجا.خلاصه امروز به یاری یکی از دوستان، عکس هایی را که ماه پیش، از نقاشی هام گرفته بودم وارد کامپیوترم کردم و به فکرم رسید به جای گذاشتنشان اینجا، یعنی توی ماه کولی، وبلاگ جدیدی باز کنم برای آنها، واحتمالن کارهای بعدی. اگر هنوز مایل به دیدنشان هستید حلزونی را ببینید، فعلن با چند کار قدیمی..حدودن تابستان و زمستان پیش

6 Comments:

At Tuesday, April 04, 2006 11:49:00 PM , Anonymous Anonymous said...

کار خوبی کردین
جالب و دیدنی بود منتظر باقی کارها هستیم

 
At Wednesday, April 05, 2006 12:04:00 AM , Anonymous Anonymous said...

كارت زيبا بود

 
At Thursday, April 06, 2006 6:15:00 AM , Blogger ماه کولی said...

متشکرم از همه ی دوستانی که نظر گذاشتند یا آفلاین، یا ایمیل زدند. ببخشید اگر جواب همه را ندادم.باز هم ممنونم

 
At Friday, April 07, 2006 12:11:00 AM , Anonymous Anonymous said...

تبریک لیلا!!عالی بودن

 
At Thursday, June 08, 2006 4:27:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

 
At Saturday, July 22, 2006 9:05:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home