ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

29 May 2005

حجم پشت پیله

یادت می آید صدایش آنقدر ملایم و ناراحت می شد که مجبور بودی برای تمرکز حواس یا اصلا شنیدن حرفش هر جمله را و خصوصا کلمه ی آخری را دوباره با خودت تکرار کنی . شاید هم تقصیر صدای او نبود . تقصیر تو بود که دیگر حرف نمی زدی یا اصلا چیزی به نظرت نمی رسید که بگویی . بدتر از آن او عاشق حرف های عاشقانه بود و تو گاهی آنقدر مکث می کردی که نمی دانستی چطور و از کجا باید شروع کرد
هر بار که با برخوردی جدی سر موضوع های تکراری به قول تو دیگر هیچ چیز مهم نبود، می توانستی دوباره برای خودت دل بسوزانی و سرزنش کنی . پشت میز پوشیده از کتاب و کاغذ لم می دادی و وقتی از روی اجبار بلند می شدی تازه می دیدی چند منحنی پیچ در پیچ رو سفیدی میز تو زق میخورد و کاغذ ها را هم با حرف های تلمبار شده ی دلت سیاه کرده ای . بعد از این کار ها بود که می شد مثل بچه ی سمجی که با همه قهر است لباس بپوشی تا سر به زیر آسفالت ها را لگد کنی و خانه که آمدی ، مادری شوی که دوباره پشت گوشی تلفن با اخم و لبخند می خواهد برای صدمین بار بگوید دیگر تکرار نشود و یقین دارد که می شود

4 Comments:

At Saturday, May 28, 2005 12:58:00 PM , Blogger ماه کولی said...

... ممنون از راهنمایی ات

 
At Sunday, May 29, 2005 11:19:00 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام
خوشحال شدم که موفق شدی
به سلامتی بلاگر جدیدم فیلتر شد ودیگر نمی توانم بازش کنم
حالا تو اگر راهی بلدی به من بگو
!!جوک شده این وبلاگ داری من موهبتی است زیستن در سرزمین شیخ ابودلقک کمانچه کش فوری وشیخ ای دل ای دل تنبک تبار تنبوری
اگر راهی بلدی بنویس.هرچند نمی دانم چطور بخوانم
برای سفیلان بنویس

بااحترام

 
At Tuesday, May 31, 2005 12:56:00 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام
لینکتو اضافه کردم به سفیلان . دوست نداری بگو تابردارم
با احترام

 
At Tuesday, May 31, 2005 11:13:00 PM , Anonymous Anonymous said...

توی ذوق می خورد

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home