ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

26 May 2006

خود کُش

من تنها می شوم
و خودکشی می کنم
یک بار ، دو بار
و یادم می آید عشق به زنده گی یعنی زاد و ولد ِ زمان
پس زنده می شوم
و دوباره شروع می شود
-ضد اجتماع و ضد گروه بودن؟-
آه از این عروسک های اََلکی کوکی ِ پِرپِری

چهره ی من در کودکی به جایی نگاه می کند
چنان که پیری به پیچیدگی برگی
و دست و پا می زند
چون قاصدکی ضعیف در فضاهای خاکستری
تا جوانی
چهره ی جوانی در جمع انسان ها دلهره است
دوری ست
چهره ی هنرمند در جوانی ، غم و لبخند
و چهره ی زنده گی ، تنهایی
چنان که بزرگ شود و عمیق
مشکلات می رقصند روی سَرَت
روی بال های کوچکت
و کف دست هات
خوب ، شعر را از اول شروع کن

من که تنها شوم
خود به خود خودکشی می کنم برای دلم
دو بار ، سه بار
و باد می آید و
برگ های پائیز
می ریزند
قاصدک می چرخد

5 Comments:

At Friday, May 26, 2006 9:34:00 AM , Anonymous Anonymous said...

وقتي كلمه با تو اوج گرفت ؛ الاني بود كه من اولين خواننده ات بودم و به اوج رسيدم

 
At Friday, May 26, 2006 1:37:00 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام... خیلی وقت بود ازت خبری نداشتم... جالب بود برام آدرس وبلاگتو گذاشتی... اما یکم واسم سخته منظورتو از نوشته هات بفهمم...اما هر چی هست خیلی با احساس نوشتی... به منم یه سری بزن....

 
At Saturday, May 27, 2006 11:28:00 AM , Blogger Mazdak said...

.پايان بندی فوق‌العاده‌ای داشت

 
At Thursday, June 08, 2006 4:27:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

 
At Saturday, July 22, 2006 9:05:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home