ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

21 April 2007

دو سالگی

کمی بعد از نیمه شب ِامشب، ماه کولی دو ساله می شود. سن کمی است ولی همین هم برای خودش زیاد است و برای نویسنده ی بی صبر و طاقتش، که همیشه در زندگیش از این شاخه به آن شاخه پریده، رکرد خوبی است

ممنونم از همه ی دوستانم، که در این دو سال همراهم بودند. بعضی ها را زود از دست دادم، برای زبان تند و رکم ، یا میلم به در خود بودن و مطابق دنیای ذهنی ام زیستن، که خُب شاید چاره ای نبود. بعضی ها؛ بیشترشان، با بی طاقتی هایم صبوری کردند و همراهم آمدند. با حرف های آدمی در خالی اتاق اش، به حرف هاش با خودش، حرف زدند و گوش سپردند. و چقدر خوشحالم از هنوز بودن شان
از دوستان قدیمی عزیزم بابک با جمله های نیچه ای اش، سمانه و کمک ها و بخشندگی هاش، زینب با حرف های تنهایی و مراقب بودنش، و دوستان جدید عزیزم ؛ نگین، لات اینترنتی، میثم، پشه خوشبختی و خیلی های دیگر که اسم نمی برم برای حضور و همراهی شان متشکرم
در این دو سال، زود و ساده زمان گذشت. من، ماه کولی، ... سخت بزرگ شدم؛ خنده هام، تنهایی هام، نوشته هام، دوستی مان

----


و من در پس چیزهای ساده پنهان شده ام تا بگردید
و پیدایم کنید
اگر مرا پیدا نکردید، چیزها را خواهید یافت
دست های شما آنچه را که من لمس کرده ام
احساس خواهد کرد
و مسیر دستان مان از هم عبور خواهد کرد
...
هر واژه روزنه ای است
برای یک دیدار(که اغلب به روزی دیگر
(می افتد

یانیس ریتسوس

11 Comments:

At Saturday, April 21, 2007 9:03:00 AM , Anonymous Anonymous said...

چقدر صمیمیت و ساده گی
و عشق به زنده گی در این چند خط ساده
آفرین( چیزها)چه خوب نشسته بود
خوشحالم که نام نبرده ی اولینم
:)

 
At Saturday, April 21, 2007 9:16:00 AM , Anonymous Anonymous said...

من کلی این جا نوشتم
همش پرید ....
چه دنیای صمیمیی و مهربونی
چقدر خواستنی
مرسی از من ِ بی معرفت هم یاد کردی
همیشه شاد باشی ماه ِ کولی عاشق

 
At Saturday, April 21, 2007 9:17:00 AM , Anonymous Anonymous said...

راستی تولد ِ ماه کولی مبارک

 
At Saturday, April 21, 2007 9:19:00 AM , Anonymous Anonymous said...

بعد از یک امتحان ِ خفن
سر کلاس اونم دزدکی وبلاگ خوندن
چسبید

 
At Saturday, April 21, 2007 12:31:00 PM , Anonymous Anonymous said...

دوسالگی ماه کولی خوش!
جدا ًخیلی خوب است که آدم در 22 سالگی دوسال سابقه کار به این مفیدی در مجازستان داشته باشد.اقامت دائم که می گیرد هیچی، کلی هم دوستان خوب پیدا می کند!کلی هم بزرگتر می شود-شدی-بهرحال بزرگتر از 22

ادامه دار باشی
و به امید دیدار
:)

 
At Saturday, April 21, 2007 12:54:00 PM , Blogger ماه کولی said...

مرسی دوستای عزیزم. از همتون مرسی:)

 
At Saturday, April 21, 2007 4:38:00 PM , Anonymous Anonymous said...

به به ! بسلامتي ايشاللا كه اين وبلاگ 100 ساله بشه
بعدش هم اينكه وجدانا خيلي افتخار داديد كه ما رو قاطي برو بچه ها و رفيق رفقاتون حساب كرديد ما هم شديدا و قويا مراتب سپاسگزاري خود مون رو خدمتتون اعلام مي كنيم

 
At Sunday, April 22, 2007 1:41:00 AM , Anonymous Anonymous said...

مبارک باشد. امید که دوصد ساله بشود.

 
At Sunday, April 22, 2007 7:50:00 AM , Anonymous Anonymous said...

عمر هزار ساله هم ممکن است برکت نیاورد وقتی تو کم صبر و عصبی و زود وا بده باشی

 
At Sunday, April 22, 2007 11:57:00 AM , Blogger قلــم صد و سی و نه said...

139..
سلام و ...


ليلا دوباره قسمت ابن السلام شد

عشق بزرگم آه چه آسان حرام شد



مي شد بدانم كه اينكه خط سر نوشت من

از دفتر كدام شب بسته وام شد ؟



اول دلم فراق تو را سرسري گرفت

و آن زخم كوچك دلم آخر جذام شد



شعر من از قبيله خونست خون من ،

فواره از دلم زد و آمد كلام شد



ما خون تازه در تن عشقيم و عشق را

شعر من و شكوه تو ، رمز الدوام شد



بعد از تو باز عاشقي و باز ... آه نه !

اين داستان به نام تو اينجا تمام شد .



حسين منزوي

این داستان به نام تو اینجا تمام شد

 
At Tuesday, May 01, 2007 11:28:00 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام.
دو سالگی ِ ماهِ کولی مبارک باشه.
:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home