ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

19 March 2007

بهار؛ نو بهار


بهار می شود و در من آتش و آشفتگی بر پا. این نو بهار همان بهار تقویمی شد. بدون بو. بدون نشانه ای از اسفند. همان خبر آغاز سال نو شد و صدای ترکیدن چیزها در تلوزیون. فقط بنفشه ها بود که در باغچه های دانشکده و بلوار نزدیک خانه و حیاط و خیابان می کاشتند و می فروختند
...
روز های اول نوروز شمال هستم. مسافرت بعد از یک سال و نیم باید شاد کننده باشد ولی اثرش در روح من بی اثر است هنوز. به امید درد دل کردن هام با ننه دریا می روم و عکاسی
تا آخر بهار چقدر خواهم سوخت .. چقدر گرفته خواهم بود

***

،ای اهورامزدا»
،من می دانم چرا ناتوانم
نوای من اندک و کسان من کم اند
،من به تو می زُبایم
،مرا نیک بنگر
،من از تو خواهان آن مهری هستم که
.دلدار به دلداده می بخشد
،در پرتو راستی
«.مرا از نیروی اندیشه ی نیک بیاگاهان

گاتها:سوره ی یازدهم،2/46

12 Comments:

At Monday, March 19, 2007 11:25:00 AM , Anonymous Anonymous said...

cheghadr be del mineshast in post .sedaghatash ra dost dashtam .in garha mano besyar tekan dad.aslahe va separe defaieyam ra andakht .gahi ehsas mikonam bayad taslim shod.shayad mobareze eshtebahe! bayad dar roode zendegi ham jahat shena kard shayd! shayad ! salame maro be darya beresan

chon joibarhaie kochak dar avale raah mandim.man hich.heif az to ke darya ra nadid ! ( rasol unaan)



cho az in kavire vahshat be salamati gozashti be shokofeha be baran beresan salame ma raaa :)

 
At Monday, March 19, 2007 12:35:00 PM , Anonymous Anonymous said...

be OMID e roozhaye BEHTAR...

 
At Monday, March 19, 2007 1:01:00 PM , Anonymous Anonymous said...

خوش بگذرد!
و
بهرحال باید تبریک فرستاد:
رسیدن بهارت خوش! با آرزوی سالی خوش/دلی خوش/سری خوش/هوایی خوش و...بهترین آرزوها برای تو! سال نو مبارک!

 
At Monday, March 19, 2007 1:40:00 PM , Anonymous Anonymous said...

آدم ها بد اند. آدم ها خوب اند. آدم ها عاشق اند. آدم ها عاشق کُش اند. اما عید و بهار برای همه ی آدم هاست. برای من ، برای تو. برای همه ی بدو و خوب ها. برای همه ی عشق ها و کِبرها. سنگ هم پوسته می ترکاند و باز می شود توی رستگاری طبیعت ، من که آدم ام. تو که آدمی ، فرشته ای. عزرائیلی. سال نو مبارک

 
At Monday, March 19, 2007 3:30:00 PM , Anonymous Anonymous said...

يك ليوان آب ، يك پرس چلوكباب ، يك مسافرت ، يك عيد . بالاخره يك جوري بايد اين روزهاي كوفتيمون بگذره ديگه . (ببخشيد دلم پره دارم چرت و پرت مي گم)

 
At Tuesday, March 20, 2007 2:50:00 AM , Anonymous Anonymous said...

fagat mitunam begam ghalebet gashange.

 
At Tuesday, March 20, 2007 1:42:00 PM , Blogger صورتکِ خیالی said...

سال نوت مبارک لیلا جونم

 
At Tuesday, March 20, 2007 10:13:00 PM , Anonymous Anonymous said...

سلام . سال نو مبارک . امیدوارم آتش و آشفتگی برود ته دریا و فقط آب باشد و آرامش .
روزگار چنین است ولی این نیز بگذرد
موفق باشی دوست من

 
At Friday, March 23, 2007 2:42:00 AM , Anonymous Anonymous said...

بهارتان پیروز

 
At Friday, March 23, 2007 5:07:00 AM , Anonymous Anonymous said...

بهترین بهار را برای لیلاترین دوستم آرزو می کنم.

 
At Friday, March 23, 2007 5:20:00 AM , Blogger Unknown said...

سال جدیدت هشتاد و شش تر...ب

 
At Wednesday, March 28, 2007 4:04:00 AM , Anonymous Anonymous said...

سلام. سال نو مبارک. وبلاگ شما را برای بار اول است که می بینم و چه متون زیبائی را در ذهن خواننده تجسم کرده بودید. گروه ما به نویسندگان توانائی همچون شما نیاز دارد اما افسوس که در حیطه موسیقی دست ندارید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home