ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

13 February 2007

..دوست مي دارم



دوست مي دارم آن را كه خداي خويش را گوشمال مي دهد زيرا عاشقِ خدايِ خويشتن است. پس بايد با غضب ِ خدايش فنا شود

دوست مي دارم آن را كه روان اش در زخم پذيري نيز ژرف است و پيشامدي كوچك او را نابود تواند كرد. پس شادمانه پا بر پُل مي گذارد

دوست مي دارم آن را كه روان اش چنان سرشار است كه خويش را از ياد مي بَرَد و همه چيز در درونِ اوست


چنين گفت زرتشت - نيچه*

6 Comments:

At Tuesday, February 13, 2007 8:00:00 AM , Anonymous Anonymous said...

آن چیز که ژرف است می باید تا بلندای من براید

 
At Wednesday, February 14, 2007 11:30:00 AM , Blogger Mazdak said...

به راستی، جنونی بزرگ در اراده‌ی ما خانه كرده است. و اين‌كه اين جنون به خِرَد دست يافته است، نفرينی‌ست بر هر چيز انسانی
چنين گفت زرتشت - نيچه

از محبت شما سپاسگزارم. اميدوارم به زودی مطلبی جديد بنويسم و آن را تقديم كنم به ماه كولی

 
At Friday, February 16, 2007 10:36:00 PM , Anonymous Anonymous said...

ماه کولی عزیز سلام!
همونطور که می دونی تعدادی از نماینده های اقلیت و اکثریت مجلس دارن سعی می کنن برای کشوندن احمدی نژاد به مجلس و پرسش از اون (که البته می تونه زمینه ی استیضاح رو هم به وجود بیاره) امضاهای کافی رو جمع کنن و عملکرد ضعیف دولت نهم رو زیر سوال ببرن. در همین راستا و با هدف تسریع این روند، نامه ای رو خطاب به نمایندگان مجلس تهیه کرده ایم که می تونی از طریق لینک این پیام بخونیش و در صورت تمایل امضا کنی و به ش لینک بدی. مطمئنآ همراهی شما می تونه در موثر بودن این حرکت مدنی سهم زیادی داشته باشه.
یا حق!

 
At Wednesday, February 21, 2007 12:16:00 AM , Anonymous Anonymous said...

man ham dost daram ... tora . antor ke hasti :)

 
At Wednesday, February 21, 2007 12:20:00 AM , Anonymous Anonymous said...

che ghashang bod lili ...:)
khodet baramon neminevisi ? nemikeshi ? ma hamchenan montazer mimanim ...:)

 
At Thursday, February 22, 2007 2:56:00 PM , Anonymous Anonymous said...

من شعر کفنم باز !ببین چطوره...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home