ماه کولی

سنجاقک پشت نارنجی/ گودالی از مرگ/ اینجا همین ها هستند/ و من هنوز/ با مانتوی ارغوانی و سینه ریز سبز/ نشسته ام روی نیمکت/ و برای تنوع/ از رو به رو ، به خود می نگرم

06 November 2006

ماشين کوچک من؛ بیژن زخمی


توی شیشه ی ماشین خودم را نگاه می کنم . از این تو ، توی ماشین ، هیچ چیز جالب نیست . نه رهگذر ها ، نه ماشین ها که از هر طرف احاطه ات کرده اند ، نه شهر و چراغ هاش ، نه باد و نه من
باید بروم . باید ماشین را جایی پارک کنم و باد بارانی را که دیگر صورتم را مهربانانه نمی نوازد لمس کنم، مثل قبل ، پیاده و بدون گاز. امروز از ته دل با خودم گفتم اینجا چه جای بدی است . عصبانی نبودم . فقط فهمیده بودم که ماشین ها عصبانی و به درد نخورند. شهر ماشین ها هم جای من نیست ولی متاسفانه باید تحملش کنم



پ.ن : حالا که دارمش کم کم و خوب می فهمم که برخلاف تصور کودکانه ی من داشتنش موجب راحتی و آرامش بیشتر نیست

5 Comments:

At Monday, November 06, 2006 11:46:00 AM , Blogger ReZa said...

ماشین با همه ی خشکی و خشونتشون قشنگی هایی هم دارن
بد ترین شون همین کامیونه!
جمله های قشنگی پشتشون نوشته
رفیق بی کلک مادر
با مردمه زمانه سلامی و والسلام
سفر به خیر
معرفت در گرانیست...
البته جمله های قشنگشو یادم رفته اینارو یادم مونده بود :D

 
At Tuesday, November 07, 2006 3:11:00 AM , Blogger صورتکِ خیالی said...

این بیژن زخمی نقشش اینجا چیه؟!

 
At Tuesday, November 07, 2006 8:22:00 AM , Anonymous Anonymous said...

آدما تا وقتی چیزی رو ندارن هی می خوان بدستش بیارن
وقتی بهش میرسن قدرش رو نمی دونن
وقتی از دستش میدن افسوس می خورن
!
و بعضی وقتا خیلی چیزا استثناء هم داره
....

 
At Thursday, November 09, 2006 6:03:00 AM , Anonymous Anonymous said...

dar hamin mored doktor kazemi ye post zadan. linkeshon to blogam hast.bekhon .jalebe.

 
At Tuesday, November 13, 2012 3:50:00 AM , Anonymous Anonymous said...

Спасибо за советы , которые вы обсуждали здесь. Другая вещь, которую я хотел бы сказать, что память компьютера требует обычно поднимаются вместе с другими достижениями в области технологических инноваций. Например, как только новое поколение процессоров чипы изготавливаются на рынке, там, конечно, как правило, аналогичное увеличение в форме призывает обоих памяти ноутбука плюс жесткий диск номер . Это потому, что программное обеспечение работает на этих процессорах будет неизбежно увеличиваться в силах сделать использование новой техники. привет!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home